streda 10. mája 2017

Prázdniny v tábore 2014

Cez prázdniny bola som v tábore vo Vysokých Tatrách. Prvý deň, keď sme prišli, tak sme sa vybalili, v izbe potom sme išli, do jedálne obedovať. Večer o 18:00 hod. bola večera a pozerali, sme film a okolo 20:00 hod. sme išli spať. Na druhý deň sme vstávali o 6:00 hod. ráno sme mali rozcvičku. Po rozcvičke sme išli raňajkovať. Po raňajkách sme išli von a nás rozdelili do skupín. Skupiny boli štyri a v jednej skupine bolo desať detí. Na tretí deň sme išli na túru do Vysokých Tatrách. Bol nádherný výhľad. A vrátili sme sa z túry okolo 17:00 hod. Na štvrtý deň sme sa hrali v skupinách. My sme mali prvé miesto vo futbale, florbale, hádzaní granátu, a na konci sme hľadali poklad. Najviac sa mi páčilo keď sme hľadali poklad. Piaty a šiesty deň sme išli na túru do Štrbského Plesa. A večer sme sa už balili svoje veci. A na siedmy deň sme išli do jedálne sa naraňajkovať. Zobrala som si svoj kufor do autobusu. Odišli sme okolo 9:00 hod. Keď sme prišli do Veľkého Krtíša tak a už na mňa čakali moji rodičia na zastávke.